Peste zece ani…

„Peste zece ani”…sunt nişte cuvinte care ne duc cu gândul departe, la un viitor  îndepărtat. Însă, în lumea în care trăim acum, constatăm cu surprindere că timpul trece atât de repede încât nici nu îţi dai seama cum ai ajuns să termini un liceu , o facultate şi să începi să îţi faci planuri pentru o carieră strălucită.

Deşi îmi place să ma bucur de prezent, să trăiesc clipa  fără să ma gândesc prea mult la viitor şi fără să îmi fac planuri de durată, trebuie să recunosc că am momente în care îmi imaginez cum voi fi peste cinci sau peste zece ani. Sunt destul de visătoare, dar în acelaşi timp realistă.   Cum mă vad eu peste zece ani ? Cu siguranţă voi face ceea ce îmi va place, voi munci pentru ceea ce îmi doresc,  voi avea o carieră în relaţii publice sau televiziune, voi avea aceeaşi prieteni deosebiţi pe care i-am avut dintotdeauna şi o familie frumoasă. Nu ştiu unde voi rămâne, unde ma voi stabili, acesta fiind un lucru căruia nu îi dau aşa mult importanţă acum. Cu acest lucru dar şi cu multe altele mă voi surprinde de-a lungul anilor.

„Viitorul unui om, ca şi al unei lumi, se construieşte, nu se visează.” 🙂

Lasă un răspuns

