Arta ia diverse forme

 

Ce înseamnă arta pentru noi, oamenii obişnuiţi? Arta înseamnă frumos, iar frumosul nu se defineşte.. fiecare dintre noi percepem frumosul în mod diferit.  Noi ştim că arta se regăseşte în pictură, sculptură, muzică, fotografie, literatură, teatru, arhitectură, modă etc, într-un cuvânt se regăseşte în tot ceea ce este frumos. Arta este un efort de creaţie pe care artiştii îl depun pentru a realiza ceva prin care să impresioneze, prin care să transmită anumite sentimente, emoţii.

Îmi place arta. Ce fel de artă?  Pictura şi sculptura. De ce? Pentru că ceea ce transmite acest tip de artă pe mine mă impresionează mai mult decât celelate tipuri, pentru că aceste creaţii  îmi transmit o stare de bine, pentru că mă atrag.

 

 

 

 

 

Despre arta video, nu pot spune prea multe decât că nu sunt atrasă deloc de această formă de artă.  Nu îmi produce sentimente, nu îmi trezeşte emoţii, căci tehnologia nu ma pasionează aşa de mult. Detalii despre arta video şi istoria ei se pot gasi accesând link-ul  http://www.scribd.com/doc/35220875/Arta-Video-referat-master.🙂

Lasă un răspuns

